Skærsliberen.dk ApS Handelsbetingelser

Din brug af Skærsliberen.dk ApS online markedsføringsplatform Skærsliberen.dk (herefter kaldet platformen) betragtes, som en accept af Skærsliberen.dk ApS handelsbetingelser inklusiv vores politik for behandling af personoplysninger og cookie-politik.

 

Generelle oplysninger

Skærsliberen.dk ApS

Adresse: Grenåvej 635A, st. 8541 Skødstrup

E-mailadresse: slib@skarsliberen.dk

CVR-nr.: 42481203

 

Handelsbetingelser

 

1. Ydelser

1.1 Platformen faciliterer en bookingfunktion, som gør det muligt for dig at booke skærslibning (herefter kaldet ydelse) hos en skærsliber (herefter kaldet udbyder). Platformen og udbyderne står ikke i et over-underordnelsesforhold til hinanden og den enkelte udbyder fungerer således som selvstændigt virkende tredjemand (Freelancer). Platformen indeholder og giver adgang til faktuelle oplysninger, som gør det muligt at facilitere kontakt mellem kunder og udbydere.

 

1.2. Ydelsen administreres og udføres af de udbydere, der tilbyder deres ydelser via Platformen.

 

1.3. Ved din brug af platformen accepterer du, at platformen ikke påtager sig ansvar for den/de leverede ydelser, som leveres af en udbyder, samt at platformen ikke er ansvarlig i forbindelse med tvister mellem dig og en udbyder.    

 

2. Booking af ydelser

2.1 Booking af ydelser sker til enhver tid via platformen. Personlig support er tilgængelig mandag-torsdag kl. 9.00 til 16.00 samt fredag kl. 9.00 til 15.30.

 

3. Betaling

3.1. Med mindre andet fremgår, skal kunder af platformen følge de til enhver tid gældende retningslinjer for booking og betaling for ydelser.

 

3.2. Betaling kan ske via Mobilepay til den pågældende udbyder i forbindelse med en ydelse. Det er også muligt at betale med betalingskort via Stripe på hjemmesiden. Når ydelsen er udført, trækkes det beløb fra dit kreditkort, som blev oplyst ved booking af ydelsen. Platformen har ikke adgang til dine kortoplysninger og kan ikke gøres ansvarlig for eventuelt misbrug af dine kortoplysninger.

 

3.3. Det er den enkelte udbyder, der prissætter deres ydelse. Prisen er inklusiv alle omkostninger.

 

3.4. Du accepterer, at platformen tager imod betaling fra dig på vegne af den pågældende udbyder.

 

3.5. Faktura/kvittering kan eftersendes hvis dette ønskes.  

 

3.6. Den totale pris for den købte ydelse fremgår af din kvittering. Der er ingen ekstra gebyrer ud over den angivne totalpris.

 

4. Levering

4.1. Udbyderne bestemmer selv, i hvilke postnumre de yder deres ydelser. 

 

4.2. Udbyderne bestemmer selv, hvilke produkter de sliber, samt hvilket udstyr de sliber med.

 

4.3. Udbyderne bestemmer selv om der slibes på kundens adresse eller om de afhenter/afleverer og sliber på et værksted. Ved afhentning/aflevering af knive forventes at kunden har pakket knivene forsvarligt ind i et viskestykke og lægges derefter i en plastik eller papkasse med låg på (jf. Våbenloven).      

 

 

6. Ansvar/Reklamation

6.1. Platformen er alene formidler af ydelser fra en udbyder og fraskriver sig ethvert ansvar for de ydelser, som leveres af udbyderen.

 

6.2. Platformen leverer ingen ydelser og er blot formidler mellem en kunde og en selvstændig udbyder. Derfor skal alle reklamations- og erstatningskrav rettes til udbyderen og ikke til platformen.  

 

6.3. Ved eventuelle tvist omkring behandling af knive skal kunden kunne billeddokumentere for dette med dateret billeder fra før og efter servicen. Platformen opfordrer ligeledes alle udbydere til at tage billeddokumentation af knive i dårlig stand (ridser, hakker mm.) inden servicen udføres.   

 

6.4. Platformen er alene ansvarlig for den administrative del af ydelsen.  

 

6.5. Hvis der er fejl eller mangler på ydelsen eller der er sket skade og en løsning med udbyderen ikke kan opnås, så rettes henvendelse til platformen med det samme efter udførelsen af ydelsen. I sådanne tilfælde er billeddokumentation påkrævet som i punkt 6.3, før platformen er forpligtiget til at finde en løsning for kunden.

6.6. Skulle der være fejl eller mangler på ydelsen eller der er sket skade, påtager platformen sig ansvar for at sende en udbyder ud igen hvis resultatet ikke er tilfredsstillende.

 

7. Aflysningspolitik/fortrydelsesret

7.1. Ved din booking giver du dit udtrykkelige samtykke til, at udbyderen kan gå i gang med at levere ydelsen, og at fortrydelsesretten ophører, når ydelsen er leveret. Hvis du fortryder, inden ydelsen er færdigleveret (mens ydelsen står på), er udbyderen berettiget til at opkræve rimelig betaling for det arbejde, der allerede er udført.  

 

7.2. Hvis du ønsker at aflyse din booking, skal du kontakte platformen og din udbyder inden ydelsen er leveret. Alle aflysninger skal ske senest 24 timer før den aftalte tid. Du kan aflyse via telefon eller over e-mail. Ved sygdom eller en anden akut situation kan fristen på 24 timer lempes, men i begge tilfælde skal din udbyder og platformen underrettes.

 

7.3. Hvis du ønsker at rykke en aftale, skal du kontakte platformen via telefon eller over e-mail. Du kan kontakte platformen mandag-torsdag fra kl. 9.00 til 16.00 og fredag kl. 9.00 til 15.30.

 

8. E-mails:

8.1. Din e-mailadresse kan blive brugt til at sende e-mails ud om lignende ydelser, som du tidligere har købt. Du kan altid framelde dig dette. Hvis du ikke ønsker at få tilsendt e-mails, skriv da venligst en besked herom til: slib@skarsliberen.dk 

 

9. Betingelser for fremtidige køb

Ved accept af disse handelsbetingelser, accepterer du samtidig at disse handelsbetingelser er gældende for fremtidige køb af ydelser gennem platformen.

 

10. Ændring af betingelser

Platformen har til enhver tid ret til at ændre nærværende betingelser. De gældende betingelser vil altid fremgå på www.skarsliberen.dk

 

Handelsbetingelser for udbyderne:

 

1. Hvad får man ud af platformen?

1.1. Det er gratis at blive en del af platformen. Som udbyder i platformen får du et komplet brand, hjemmeside, bookingkalender, markedsføring, kunder og netværk.  

 

2. Kan man leve af det?

2.1. Platformen tager ikke ansvar for de enkelte udbyderes gøres og laden og kan derfor heller ikke garantere kunder hver uge.  

 

3. Kunderne

3.1. Kunderne som en udbyder får igennem platformen, er platformens kunder. Udbyderen må derfor ikke tage kontakt til kunderne og lave privat aftaler. Enhver omsætning og mersalg genereret på platformens kunder, fordeles efter glædende aftale.

 

3.2. En kundes booking kan ændres ift. antal knive frem til ydelsen udføres. Kunden skal dog altid betale for det antal minimum knive, som skærsliberen har sat inde i bookingsystemet.

 

4. Udmeldelse af platformen

En udbyder kan melde sig ud af platformen til enhver tid. Der er dog en opsigelsesperiode på 14 dage, hvor det forventes at udbyderen fortsat sliber knive, hvis der er kundebookinger.

 

5. Skat

Platformen er ikke ansvarlig for udbyderens afregning af skat, moms, mv., da det påhviler hver enkelt udbyder at håndtere afregning af skat, moms mv. i forbindelse med udførte ydelser i overensstemmelse med den til enhver tid gældende lovgivning.